zondag 18 januari 2015

RoundRobin boekje is weer thuis!

Vandaag kwamen de vrouwen van mijn Round Robin groepje bij elkaar om de boekjes aan de eigenares te overhandigen. Onder het genot van thee/koffie en heerlijke high tea bij Coffee Corazon in Amersfoort bekeken we nieuwsgierig onze volle boekjes. De reis begon in oktober 2014 en vandaag kwam aan die reis een eind. Elke drie weken kreeg ik een ander boekje waar ik 6 dubbele pagina's ging vullen met vanalles. Alle zes boekjes zijn op reis geweest en bij alle meiden vulden de bladzijden zich meer en meer. Wat is het bijzonder om te zien hoe elke vrouw met haar eigen creativiteit iets leuks maakt voor de ander! Zes vrouwen, zes verschillende stijlen. Een paar bladzijden uit mijn boekje, en een paar van 'mijn' bladzijden in andermans boekje.


  



 
 
 

 





5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien, zo alle foto's bij elkaar! En het was super gezellig natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee die boekjes ! Kwam toevallig op je blog terecht en heb nu niet veel tijd dus ik kom zo snel mogelijk nog een keertje terug om de rest te bekijken :-) Ik ben meteen volger geworden !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. RR boekjes maken is zooo leuk Willeke! Leuk dat je bij me langs kwam!

      Verwijderen
  3. Wat een leuk idee die boekjes ! Kwam toevallig op je blog terecht en heb nu niet veel tijd dus ik kom zo snel mogelijk nog een keertje terug om de rest te bekijken :-) Ik ben meteen volger geworden !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn jullie toch allemaal creatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...