zaterdag 10 augustus 2013

Fan van drie dames

Joepie, ik heb gewonnen! Leukleukleuk! Joy! Crafts had een candy op hun blog, en daar heb ik aan meegedaan. Leuke stempeltjes en stansjes gekregen voor de hobby!


Vandaag heb ik ook twee kaarten afgemaakt die een paar dagen lagen te 'groeien'.Er zijn tijden dat je jezelf een schop moet geven en out-of-the-box moet denken en je veilige structuur los moet laten. Think big en maak er iets moois van. Dat was mijn missie. Ik had mooi scrappapier met vlinders en daar heb ik met mallen en plaatjes van mijn favoriete Hobbydesign-dames Crealies, Marianne en Noor twee kaarten van gemaakt. 
De bloemenkrans en de groene takjes zijn van Crealies (creative shapes CL CS24), de paarse rechthoek en vierkant zijn van Noor! Design (6002/0146 en 6002/0147). De bloemetjes zijn Creatables van Marianne Design
Ich bin zufrieden. Maar ik ga niet meer 'big denken', want deze kaarten passen niet in een standaard envelop...  



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...