zondag 8 september 2013

Een blik in het verleden

Gisteren zijn mijn ouders met hun drie dochters op stap geweest. Mama wilde ons de Museumboerderij op Kampereiland laten zien. Een mooie boerderij, ingericht als museum om het boerderijleven van de dertiger jaren van de vorige eeuw te laten zien. Een heuse kelder met weckpotten en mooi emaillen servies en Keulse potten, melkbussen, een prachtig oud fornuis (het soort dat mijn eigen opa ook nog maakte voor zijn winkel), Sun zeep, wasborden, en prachtig klederdracht. Dat leverde mooie plaatjes op.
 






















2 opmerkingen:

  1. wat leuk om dat met je ouders te doen! mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi. Als ik die potten van foto drie zie, dan ruik ik de geur van mijn oma's keuken. Wat een verbeelding hè ...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...