maandag 5 augustus 2013

Mijn man heeft een hobby!

Mijn man heeft een (nieuwe) hobby... Naast zijn pc (lees: gamen, complottheorieën over van alles en nog wat), films en tv-series heeft hij een nieuwe 'roeping': keukenprins!
Hij bakt en decoreert wat af! Van mij mag hij... De enige voorwaarde die ik stelde was, dat ik niet alles hoefde te proeven of opeten... Ik geniet van de heerlijke geur van appeltaart en cakes die in de oven gemaakt worden. Gelukkig heeft hij heel wat collega's die hem met open armen en met erehaag elke maandagochtend opwachten en hem helpen opeten. Elke avond kijken we tegenwoordig Cake Boss, leuk programma over een Italiaanse familie die een banketwinkel hebben en van alles in opdracht maken. De prachtigste creaties worden daar gemaakt! Te mooi om op te eten. Maar zover is manlief nog niet. Hij begint net. Ik verzamelde vanavond alle foto's die hij van zijn baksels gemaakt heeft, en ik moet eerlijk zeggen: er zit geen misbaksel bij! Ik zal zelf eens kijken of de presentatieschalen wat verbeterd kunnen worden.
Dit is tot nu toe zijn Banketportfolio:


















1 opmerking:

  1. Ik kan uit ervaring spreken dat een groot deel van deze baksels echt overheerlijk waren, maar erg slecht voor mijn dieet ;-) Ga vooral zo door buurman!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...