zondag 20 januari 2013

Koud en wit!

Het is echt winter! Zolang we niet de weg op hoeven genieten we van de sneeuw en het ijs. Morgen zal ik weer op de fiets naar kantoor moeten, en vind ik het vast minder leuk. Maar dat is morgen. Hier een paar plaatjes van de afgelopen dagen ijspret. Menno staat voor het eerst van z'n leven op de schaats! Het bleek hem toch moeilijker dan hij dacht... bij anderen zag het er zo 'vanzelf' uit... Met vallen en opstaan ging het dus. Renske schaatst al lekker weg als een volleerd schaatsster, en heeft lol met vrienden, trekt haar broertje op de slee, speelt ijshockey en speelt met onze hond Romy die de sneeuw helemaal leuk vindt. De laatste twee foto's: een roodborstje zocht beschutting in de fietsenstalling op kantoor! De dag erna begroette ze me bij de ingang, en de andere dag zag ik haar weer scharrelen in de bosjes. Daar geniet ik van!
 

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...