zondag 6 januari 2013

Brocante

"Brocante staat voor een warme landelijke stijl die charmant oud oogt." 

Ahaaaa, is dat de benaming van al die dingen die ik al jaren zóóóóó leuk en mooi vind? ;-) Een mens is nooit te oud om te leren, blijkt maar weer. 
Nu ik me voorgenomen heb meer te gaan schrijven en kaarten en brieven wil versturen, ga ik op zoek naar een leuk/mooi/handig/praktisch opberg ding waar ik mijn papier, kaarten en pennen in kwijt kan. Waar A4 papier in kan, laatjes voor pennen, gum, geo, puntenslijper enzo. Niet al te groot, want het moet op tafel of in/op de kast passen. En dit vind ik mooi en handig: 


  
 Ik hou me aanbevolen om een tip te krijgen als je zoiets tegenkomt en het is te koop...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...