maandag 28 januari 2013

Nieuw tijdperk

'Mijn' koningin Beatrix geeft na 33 jaar het koningsambt door aan haar zoon Willem-Alexander.
Een nieuwe generatie, een Koning! Na vier vrouwen vanaf 30 april weer een Koning op de Nederlandse troon! Bijzonder.
Ik heb koningin Beatrix en prins Claus van dichtbij mogen zien, in 1988 in de Bovenkerk in Kampen. Daar mocht ik samen met heel veel andere koorleden voor hen zingen. En bij het verlaten van de kerk kreeg ik hoogstpersoonlijk een hand van prins Claus en een glimlach van koningin Beatrix!
Willem-Alexander en Maxima heb ik ook persoonlijk de hand mogen schudden, op hun kennismakingstoer door Amersfoort.
Grote waardering en respect voor dit prachtmens!

Leve de Koningin!                                  Leve de Koning!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...