vrijdag 19 september 2014

Round Robin

Ooit gehoord van Round Robin? Dat is zoooo leuk! En zoooo moeilijk! :-)
Via de Snailmailgroep op FB heb ik een groepje gevormd met vijf andere creatievelingen. Afspraken gemaakt hierover, en toen begon het avontuur! Gaandeweg kreeg ik het te pakken, het virus. Koortsachtig zocht ik, kwam ook 'toevallig' dingen tegen die ik gebruikte voor de schriftjes. Op de persoon van het boekje gericht, met mijn eigen creativiteit en mogelijkheden. Kleuren, stempelen, knippen, plakken, stansen... Zo groeiden de boekjes met de weken die verstreken. De spanning steeg, want hoe zou mijn eigen boekje er inmiddels uitzien? Ik was zo benieuwd! Ziehier de foto's van mijn eerste RR schrift.









En toen had ik de smaak te pakken. Een buurvriendin zou jarig zijn in september en 40 jaar worden. Tja, daar moest natuurlijk iets bijzonders gegeven worden. Ik begon aan een schriftje voor haar. En toen bedacht ik dat het erg leuk zou zijn als er meer meededen. Dus nog drie andere buurvrouwen enthousiast gekregen om mee te fröbelen. De voorpret was erg leuk, en spannend ook, want af en toe liep ze zomaar binnen terwijl ik bezig was om voor haar iets te maken. Gelukkig heeft ze niets doorgehad. :-) Een paar bladzijden eruit.














Vandaag begin ik mijn tweede RR ronde. De lege bladzijden staren mij aan. Eerst mijn eigen pagina's vullen. Het moet geen kopie worden van mijn eerste ronde vind ik. Maar aan de andere kant: waarom ook niet? Ik ben nog steeds dezelfde en vind nog steeds dezelfde dingen mooi en leuk... we gaan het zien! Ik trappel...

1 opmerking:

  1. leuke blog, ik vondt u via andere blogger..zal zeker volgen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...