donderdag 25 augustus 2011

Happy birthday Negalegn!

Vandaag is onze 'pleegzoon' Negalegn uit Ethiopië jarig. Zeven jaar geworden, net een jaartje ouder als onze Menno. In de brief die we vorige week kregen (geschreven op 1 juli) stond dat hij het goed maakte. Daar waren we blij om, want het is echt spannend in het oosten van Afrika. Geen voedsel, of geen geld voor voedsel, dat is iets wat ik me moeilijk kan indenken. Elke dag hebben wij hier meer dan genoeg, en daar is veel te weinig. Het enige wat ik er hier aan kan doen is beseffen hoe goed wij het hier hebben, en daarvan uitdelen, er aandacht voor vragen zodat er meer mensen er bewust van worden en ook helpen.
Iets doen. In dat kader heb ik vorige mijn voorraad kaarten (zo'n vijftig stuks) weggebracht naar een leuke bloemenwinkel. Daar staan ze nu te koop op de toonbank. En natuurlijk ben ik erg benieuwd of ze verkocht worden en zo ja hoe snel. Want het geld gaat naar de hulpactie voor Afrika van Compassion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...