dinsdag 1 maart 2011

Gegrepen

Vanavond ´moest´ ik verplicht met mijn benen op de bank. Waarom, dat volgt wellicht in een volgend logje. Maar vanavond had ik een goed excuus om met een boek op de bank te hangen en te lezen. John Flanagan heeft me gegrepen en de Grijze Jager op ons afgestuurd. Eerst had hij mijn zus en kids al te pakken, en zoals dat gaat in een familie, aanraders vlogen om onze oren. Renske was hier het eerste slachtoffer. Alle letters van deel 1 tot en met 4 heeft zij al verslonden. Ik deed vanavond de kaft van deel 2 dicht. Helaas voor mij en gelukkig voor de strijk ligt deel 3 nog bij mijn zus. Hannes, wanneer kom je langs? ;-)

1 opmerking:

  1. Gelukkig voor jou en misschien een extra aansporing voor de strijk, het boek is al onderweg in jou richting. Misschien vanavond al bij je voordeur. ;-)
    Ik zit dan weer in Pensylvania. Ook leuk.
    Groet,
    Hannes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...