zondag 20 februari 2011

Heimwee op afstand

Kan dat? Kun je heimwee hebben naar iets waar je nog nooit geweest bent, of naar iemand die je nog nooit ontmoet hebt? Ik vind van wel. Ik voel van wel. Op dit moment zijn er Nederlanders met Compassion op reis in Ethiopiƫ. Het land van onze beide sponsorkinderen. De foto's die ze op de blog zetten, spreken boekdelen. Wat een mooie foto's en verhalen! Ik troost me met de gedachte dat ik voor allebei een pakketje heb meegegeven, die ze binnenkort wel zullen ontvangen. In gedachten zie ik dan hun blije gezichten, door de inhoud en door de wetenschap dat er ergens ver weg iemand aan hen gedacht heeft. En daar word ik dan weer blij van.

3 opmerkingen:

  1. Wat super dat je een pakje hebt meegegeven voor jullie sponsorkids! Kan me je gevoelens helemaal voorstellen bij die foto's, zal ik ook hebben als ze naar Peru en Tanzania gaan...

    Wat heb je meegegeven in de pakketjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zit er over te denken om iemand te vragen of ze wat mee willen nemen op een sponsortour.
    Ik zou graag willen weten welke "lichtgewicht" dingen je hebt meegegeven. groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb voor beide kinderen een pakketje gemaakt met: schrift, etui, pennen, potloden, kleurpotloden en puntenslijper, haarelastiekjes, kleine autootjes. Ik heb het in overleg met de reisleider gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...