dinsdag 9 november 2010

Schrijverij

Renske heeft vanavond een begin gemaakt voor een nieuwe brief naar onze pleegdochter in Ethiopiƫ. En ik maakte na een tip van Zeeuwse Mama een eigen variatie op een jaarkalender 2011 voor haar. Ook weer in het engels, want ik heb geen flauw idee welke taal of variant daarvan ze daar praten. De taal van de brieven die ik krijg, daar kan ik echt geen chocola van maken! De brieven zijn samen met de kalenders en een kerstkaart op de post gegaan. Hopelijk komen ze nog voor Kerst aan!
De tekst die op de kalender staat hangt bij ons op het prikbord:
Your talent is a gift from God. What you do with it is your gift to God. 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen! Wij hebben onze 3 sponsorkinderen ook -in navolging van Sandra- een kalender voor 2011 gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, ik had nog niet gezien dat je ook een kalender gemaakt hebt, ziet er leuk uit!
    Het filmpje kan je op je blog zetten door op het filmpje te klikken zodat je naar de site van youtube gaat. Ergens onder het filmpje kan je dan op 'insluiten' oid klikken, dan komt er een lange code te staan, die moet je kopieren (rechtermuisknop) en dan in een berichtje zetten. Als et goed is zie je dan het filmpje terug op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...