zondag 25 april 2021

Dromen durven doen

1971-2021
Dromen durven doen
Eind dit jaar word ik 50 jaar. Dat vind ik een mooie gelegenheid om dromen uit te laten komen, te durven en te doen! Niet langer meer zeggen: eigenlijk zou ik ... maar: ik doe het! Elke nieuwe dag geeft nieuwe kansen om met volle teugen te leven! Dus ik maak er een feestjaar van! 😃

De eerste moeilijkheid is om zo'n bucketlist samen te stellen (wat een stom woord vind ik dat eigenlijk! Bij deze vertaald naar Fook's wens- en te doen lijstje!) Want ik ben over het algemeen een tevreden mens.

Weetjes over woensdag 22 december 1971
Op nummer 1 in de Top40: Mouth & MacNeal - How do you do na na na na
Godfried Bomans, Nederlands schrijver (58) overlijdt. Ik heb nog nooit een boek van hem gelezen. 
Nederland had zo'n 13,1 miljoen inwoners. 
De temperatuur  lag tussen 8,0 °C en 11,1 °C
Populaire muziek in 1971: Bridge over troubled water - Simon & Garfunkel (hoe kan het ook anders!)
Annie M.G. Schmidt en Fiep Westendorp publiceren het kinderboek Pluk van de Petteflet.
En voor de Bond-fans onder ons😉: een dag later (de 23e) was de Nederlandse première van de Bondfilm met Sean als de leukste James: Diamonds are forever. 

En dan mijn wenslijstje. In willekeurige volgorde.              
  • Leuke dingen doen met familie
  • Leuke dingen doen met vriendinnen
  • Een paar zanglessen volgen Ã¼ 
  • Cursus handlettering volgen
  • Geocachen, aantal van 500 bereiken (nu 363)
  • Netflixen: Two popes, Diamonds are forever, The Crown Ã¼ , ... wie heeft nog aanraders?)
  • Winkelen in De Posthumuswinkel in Amsterdam
  • Slenteren over de grootste Boekenmarkt van Europa in Deventer
  • Dagje rijden in een VW T2
  • Round Robin creatieve boekje(s) laten rondreizen Ã¼
  • Veel mooie boeken lezen (wie heeft nog aanraders?)
  • Creatieve workshops volgen (stempelen, gelli plate)
  • ... 
  • ...








2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...