zondag 26 januari 2014

Noor! Sketch

In het nieuwe Noor! Design Magazine stond ook een sketch, en aan de hand daarvan heb ik dit kaartje gemaakt. Ietwat te soft naar mijn zin, maar het papier past wel goed bij elkaar. Het meisje met het mandje met bloemen is gestempeld op stempellinnen. Daarvoor moet ik nog even "op les", want volgens mij heb ik op de verkeerde kant gestempeld. Daarom zijn de kleuren niet goed te zien. :-(  In de toekomst ga ik de sketch vast nog wel een keer maken, met andere kleuren.
 

Vandaag gaat er ook weer een stapeltje enveloppen de deur uit, waaronder een snailmail in thema zwart/wit. Erg leuk is dat om spulletjes bij elkaar te vinden. Een mens heeft toch meer zwart en wit dan gedacht! En wie dacht dat zwart saai is, heeft het mis! In combinatie met wit wordt het een mooi geheel vind ik. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...