zondag 4 november 2012

November

Ligt het aan mij of gaat de tijd snel? Het is alweer november... tijd van donkere, maar lekker lange avonden. Van huiswerk overhoren, kaartjes maken, quilten misschien... De adventstijd begint bijna, uitzien naar het feest van Kerst. Er ligt hier nog steeds een ufo (unfinished object) die ik maar weer zichtbaar op het kastje naast de bank leg, zodat ik er weer mee verder ga. Wie weet hangt deze haard straks kant en klaar boven de tafel, met briefjes in de vakjes om te lezen elke dag. Is een leuke uitdaging.

Een andere uitdaging is of Menno z'n B-diploma kan halen in december. Hopelijk mag hij afzwemmen... En daarna, wat hij daarna wil gaan doen en of dat wel handig is. Hij wil graag voetballen, maar of een teamsport wel zo handig is met z'n adhd en wat autistische kenmerken? Ik betwijfel het. En denk ondertussen na over iets anders, bijvoorbeeld scouting. Geen idee of het iets voor hem is. We gaan een paar keer kijken en meedraaien, en dan zien we wel of hij het leuk vindt.
Vandaag wat kaartjes gemaakt. Eentje voor de buurjongen die morgen jarig is, en de rest voor de voorraad.
 

1 opmerking:

  1. Jij bent lekker druk geweest. Over teamsport ... het is moeilijk om een goed overzicht te krijgen op het spel als je autisme hebt. Hardlopen zou beter zijn. Of judo :-)

    Wat een prachtig project om aan te werken! ik hoop dat je hem gauw boven de haard hebt hangen en Menno ... zet hem op voor je B!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...