zondag 4 december 2011

Opruimen in hoofd en handen

Wat is dat heerlijk! Opgeruimd en netjes en overzichtelijk, het speelgoed van de kinderen. Vandaag heb ik de kerkdienst verzuimd, en heb met "stichtelijke" muziek in de oren een flinke slag geslagen in de voorraad. Tjonge, wat verzamelen ze toch het een en ander. Met vuilniszak bij de hand heb ik alle bakken leeggemaakt en alle spullen gesorteerd. Menno kwam 'ineens'  zijn ridderkasteel weer tegen, en speelt daar nu heerlijk mee. En daarom heb ik alle kans om ongezien het een en ander weg te mikken. Lekker is dat, nu is mijn hoofd ook weer leeg, want dit stond al langer op mijn to-do-lijstje. Nu nog even met vereende krachten de bakken omwisselen van woonkamer en slaapkamer, en dan is er weer meer speelruimte voor ze. Ze hebben genoeg om hun fantasie wat oefening te geven, dus voorlopig komt er geen beeldscherm aan wat mij betreft! En laat ik dan het goede voorbeeld geven en afsluiten ;-).

2 opmerkingen:

  1. Vieren jullie (nog) Sinterklaas? Of is de kast morgen niet ineens weer gevuld?
    Wij vandaag gevierd en geprobeerd het erg neutraal te houden, maar dat is toch wel moeilijk als je 3 jaar bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om bij het opruimen ineens je kasteel weer tegen te komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...