woensdag 30 november 2011

Zeventien jaar

Gheghe, met dank aan Purperpol voor de 'inspiratie' van een blogtitel begin ik met dat getal. Want vandaag staat in het teken van 17 jaar verloofd zijn! Manlief was vanmorgen bijzonder vroeg zijn bed uit ("huh? wil zeker heel vroeg de bus hebben naar het werk, en waarom zegt ie niet even gedag?!"), maar dat had een reden! Hij kwam met ontbijt voor mij weer boven... lief he! Samen zijn we dus deze dag gezellig ontbijtend op bed begonnen... een paar dagen geleden had ik al een mooi kaartje voor hem gemaakt, en als extra verrassing staat er een pot studentenhaver voor hem klaar. Vind ie heerlijk!

8 opmerkingen:

  1. Nou, heerlijk zeg! Daar kan veertien jaar niet tegenop. Zou die zeventien jaar zowel in leeftijd als in verlovingstijd een soort beginnende volwassenheid betekenen? Snap je wat ik bedoel? Die zeventien jaar hebben wij alláng gehad, maar ik krijg overigens nog steeds geen ontbijtjes op bed... Zo volwassen zijn we blijkbaar nog niet, haha!
    Dat er bij jullie nog vele jaren zullen volgen met veel lieve ontbijtjes-op-bed-achtige acties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik moet er vooral niet aan wennen zeg maar. Niets is zo onvoorspelbaar als een man! En dat bedoel ik heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 17 jaar? Wow! Leuke dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om elkaar zo te verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi... dat wist ik nog niet... zelfs na al die jaren...
    Ook jullie zijn dus van die halve garen :-D
    Nou ja - (familie)tradities zijn er om in stand gehouden te worden, zullen we maar zeggen.
    Gefeliciteerd - en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Broer, je kent je zwager nog niet goed genoeg EN je leest niet goed: ik moet er niet aan gaan wennen, en hij is vooral niet van de geijkte en verwachte dingen op DE dag. Dus. Wat de toekomst, en manlief, brengt, blijft een verrassing! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmm... ik had stiekem gehoopt dat jij wel aan een half woord genoeg had. Misschien had ik HALVE in kapitale letters moeten doen. 30-5 / 30-11

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah, zo.... tja, elke gelegenheid aangrijpen voor een feestje, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...