donderdag 10 november 2011

't Is herfst!

De tijd van handschoenen breekt weer aan! De tijd van rode bovenbenen na een half uur fietsen naar het werk, van chocolademelk om je handen weer op te warmen. En dat nadat ik vorige week nog wel overwoog om mijn zomerjas weer aan te trekken, want de winterjas was weer te warm!
Alle blaadjes zijn nu van de bomen, het uitzicht op kantoor is leuk! Boomklevers, koolmezen, pimpelmezen... het wemelt ervan! Het ontbreekt hier nog aan een eekhoorntje, maar die zit vast wat lager in de boom en dat kan ik niet zien. Dit weekend wordt een hondenweekend!

  

5 opmerkingen:

  1. Nèèèèè.... zolang het niet onder de 5 graden is, of i.e.g. zolang het niet vriest, beweeg je op de fiets nog te veel om rode bovenbenen te krijgen - O.K., kouwe vingers is wat anders ;-).
    En de blaadjes zijn er hier (en in Kampen) nog niet af - dus kom maar op met die storm! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hondenweekend ...

    Je beschrijft het zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow heb jij die gemaakt? Wat ontzettend mooie zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral die pimpelmees, een echte herfstfoto! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, nee hoor eerlijk geplukt van het internet! Het was alleen om aan te geven dat ik deze vogeltjes zie vanuit mijn raam op kantoor! En de oplettende kijker heeft inderdaad al ontdekt dat de pimpelmees in het voorjaar gespot is... clever Dien! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...