zaterdag 29 oktober 2011

Logé

Vandaag (en vannacht) hadden we gezelschap. Een mooie, lieve dame van zes jaar oud. Wie mijn vorige blogje heeft gelezen weet waar onze gedachten zijn. Snode plannen worden hier gesmeed. En smeden moet je doen als het ijzer heet is, leerde ik van mijn opa de hoefsmid. Want het is natuurlijk voor even heel leuk en aardig. Maar wat als...nooit meer zomaar zonder iets goeds te regelen een lang dagje weg, met hondeweer uitlaten, op vakantie, werk...wat dan? hoe dan? Een citaat uit een online Catanspel: bij twijfel altijd nee! Dat soort scenario's komen uit mijn mond. De anderen hebben daar uiteraard wel antwoord op en vegen eventuele bezwaren van tafel en turnen het om tot voordeel. Driekwart van de familie is 'om'. Nu de grote baas nog, waar alles straks EVENTUEEL op neer dreigt te komen. Ik dus. Maar nee, zelfs dat grote argument wordt zonder blikken of blozen weerlegt en tegengesproken. Wat als ik nou allergisch ben? Niet ondenkbaar, aangezien ik tijdens een weekendje bij mijn zus het flink benauwd had. Tja. En daarom 'proefdraaien'. En daarom was dit schatje vandaag bij ons. Ook alweer om mij over te halen. Maar zoals ik al schreef: niet over vijf nachten ijs. Dus het duurt wellicht nog wel even voordat ik een besluit heb genomen.:-)))) Toch geef ik volmondig en goedbloedig van harte toe: Diede is een schatje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...