zaterdag 11 december 2010

Interbellum

Een mooi woord voor een blogtitel vond ik blijkbaar, want dit woord spookt al de hele dag door mijn hoofd. Dus is het tijd om een nieuwe blog de wereld in te slingeren. Een engels synoniem (in between party's) komt ook aardig in de buurt van wat ik bedoel, maar ja, als echte Nederlandse behoor ik natuurlijk mijn eigen taal te bezigen. De tijd tussen twee oorlogen dus. In huize Haije is dat in dit geval de tijd tussen Sinterklaas en mijn verjaardag en Kerst/OudenNieuw in. En oorlog... ach, dat is een groot woord, maar erg vredig is de sfeer hier in huis niet echt. Het stuiter- en moppergehalte is hoog. Laat ik daar maar geen woorden verder aan wijden, want dan wordt het ook hier een negatief gebeuren. (Ai, ziet hoe goed, hoe lieflijk is 't dat zonen van hetzelfde huis als broeders samenwonen, jaja... nou hier rust even geen zegen kan ik je zeggen). Laat ik afsluiten met het positieve geluid dat ik alvast mijn verjaardagscadeau heb gekregen: een mooie cateye-ring, met de mogelijkheid om te wisselen van balletjes! En een foto van het in gebruik nemen van een sintcadeau, wat we wel gezellig samen deden :-)))




1 opmerking:

  1. Raad eens wat ik net deed? Ben ik nu gehoorzaam?

    En o ja, die broeders hier kunnen er ook wat van qua lieflijk samenwonen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...