dinsdag 28 december 2010

In deze donkere dagen na Kerst...

... zoek ik altijd een paar lichtpuntjes, dingen waar ik blij van word. Uiteraard horen daar ook echte lichtjes bij, dus de kerstboom staat mooi te stralen, alsook de krans voor het keukenraam die dat elk jaar al voor Sint Maarten doet. Mijn kinderen die samen het toetje 'bouwen' (nee Purperpol bij lange na niet zo'n moeilijk huis als die van jou dat geef ik grif toe) en die we dan samen verorberen (in twee dagen hoor), een foto waar alle personen echt leuk op staan. Die kan ik weer gebruiken om te digiscrappen. De boom staat er (bijna) direct nadat de Sint is uitgezwaaid. Iemand moet me trouwens het geheim nog verklappen hoe je een kerstboom mooi en goed op de foto krijgt! En wat ook een traditie begint te worden is de lintjes aan de deur voor alle verjaardagskaarten voor mij en alle kerstkaarten voor de hele familie. Ik vind dat leuk staan. Wat me opviel is dat dit jaar smalle lange kaarten blijkbaar 'in' zijn. En geen enkele kaart is hetzelfde! De zelfgemaakte kaarten die ik krijg van de kaarten-makenlijst waar ik lid van ben zijn stuk voor stuk juweeltjes of beauty's zoals ik ze noem. Je kunt van smaak verschillen, maar ik waardeer elke kaart! Ook haal ik er nieuwe ideetjes uit om zelf te gebruiken op mijn kaarten die ik maak. Deze deur, zie foto, blijft zeker tot eind januari zo. Gezellig toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...