zondag 21 november 2010

Sweet sixteen!

Nooit geweten dat ik bij 16 een zucht van verlichting zou slaken :-)) Ik heb namelijk 16 quiltblokken af! De benodigde zestien voor de Sampler (Een quilt gemaakt van een verzameling van blokken in verschillende patronen, meestal zonder patroon herhaald). Vanmiddag heb ik ze allemaal uitgespreid op ons bed, en de tussenstroken en blokjes erbij gelegd en op een laken gespeld. Zo gaat ie worden! Zodra alles aan elkaar is genaaid, zal ik alle zussen, schoonzussen en nichtje optrommelen om mij een wederdienst te doen: sandwichen! En ik moet nog naar de quiltwinkel om stof voor de achterkant te kopen bedacht ik me vanmiddag. De wol voor ertussen heb ik al tijden in huis gelukkig. Dutchman's puzzle was de laatste, die staat rechtsonderaan op de eerste foto. De donkerblauwe en gele randen aan de zijkanten komen ook nog aan de andere twee zijden, maar het bed was even niet groter ;-)



2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, maar een heel werk!!

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, je mag er tenslotte jaaaaaaaren over doen en er zometeen (hoop ik) ook nog jaaaaaren van genieten. Lekker om er onder te kunnen zitten met deze koude temperaturen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...